Ukázka jídelníčku mléčné diety

Mléčná dieta 13 denní – můžete docílit ztráty na váze až 8 kilogramů!!!

mléčná dieta 13 denní

Jídelníček mléčné diety by se měl dodržovat přesně dle návodu, abyste docílili požadovaných výsledků.

Potraviny by se měly jíst v pravidelných intervalech po třech hodinách, pětkrát denně. To znamená v 7hod, 10hod, 13hod, 16hod a 19hod. Časy se mohou trochu posunout v závislosti na vašem denním programu.

Nezapomeňte, že je nutné vypít alespoň dva litry neslazených tekutin denně (ideální je čistá voda, neperlivá minerálka nebo čaj).

Jídla solíme poskrovnu.

Kávu můžete konzumovat jen tehdy, když je na režimu mléko. Doporučujeme se kávy úplně zdržet.

Jedna dobrá rada nad zlato: používejte raději polotučné mléko, jogurt i tvaroh, protože obsahují daleko více živin než nízkotučné.

 

Nezapomňte náhlédnout do našeho blogu, kde se dozvíte:

3 zdravotní důvody, proč začít hubnout s mléčnou dietou

 

Den 7:00 10:00 13:00 16:00 19:00
1.  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka
2.  bílý jogurt  150 g tvarohu   150 g vařeného masa  250 g tvarohu  2 vejce a čaj
3.  100 g ovoce  100 g zeleniny  100 g salámu  250 ml mléka  150 g vařeného masa
4.  bílý jogurt  250 ml mléka  100 g zeleniny  100 g zeleniny  100 g salámu a čaj
5.  100 g zeleniny a 2 vejce  100 g ovoce  100 g tvarohu  100 g ovoce 100 g zeleniny a 250 ml kysaného mléka
6.  100 g šunky  100 g ovoce  100 g tvarohu  100 g vařeného masa 250 ml kysaného mléka
7.  2 vejce  100 g ovoce  100 g tvarohu  100 g vařeného masa  250 ml mléka
8.  200 g ovoce  200 g zeleniny  200 g ovoce  200 g zeleniny  200 g ovoce
9.  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka  250 ml mléka
10.  bílý jogurt  150 g tvarohu  150 g vařeného masa  250 g tvarohu   2 vejce a čaj
11.  100 g ovoce  100 g zeleniny  100 g salámu  250 ml mléka  150 g vařeného masa
12.  bílý jogurt  250 ml mléka  100 g zeleniny  100 g zeleniny  100 g salámu a čaj
13.  100 g zeleniny a2 vejce  100 g ovoce  100 g tvarohu  100 g ovoce 100 g zeleniny a 250 ml kysaného mléka

Přečtěte si také:

7 důvodů proč nemůžeš zhubnout!

 

Zelenina může být syrová nebo vařená; vybírejte dle chuti.

Tvaroh si můžete dochutit bylinkami, stévií nebo česnekem

Pokud budete mít velký hlad, je možné pít vývar z vařeného masa (nekonzumujte však smažená nebo pečená jídla).

 

http://cs.wikipedia.org/wiki/Reduk%C4%8Dn%C3%AD_dieta

11 thoughts on “Ukázka jídelníčku mléčné diety

    1. Mléčná Dieta Post author

      Zdravíme MarieP,

      Jste úžasná, děkujeme za komentář!

      Při čemkoli, co děláme, bychom měli hlavně používat zdravý rozum. Nedá se strikně říct „ne šunka není vhodná“. Vše je pocitové a i tom, jak na to bude reagovat Vaše tělo. My, ale můžeme jen doporučit držet se původního jídelníčku mléčné diety.

      Je to jako když si koupíte tiskárnu a dojde Vám barva. Musíte koupit novou cartridge(novou náplň). V návodu je uvedeno používat pouze originální balení. Samozřejmě máte možnost si koupit i neoriginální. V případě neoriginálního balení, mohlo by to ovlivnit kvalitu budoucího tisku? A nebo ještě hůře, způsobit nějaké škody na tiskárně?

      Podobné je to, když se rozhodujete zda místo vařeného masa použít šunku. My doporučujeme držet se návodu.

      V případě jakýchkoliv dalších dotázů se neváhejte zeptat!

      Mléčná dieta!

    2. Ayaka

      Jsem vegetarián .. zajímá mě jestli místo šunky či masa můžu použít tofu?

  1. Zuzka

    Snažím se trochu shodit do plavek do brzké dovolené. Zatím mám za sebou třetí den. Musím říct, že se cítím štíhle, břicho mám splasklé, ale trochu podvádím…piju kafe. Méně, než před dietou, ale přece ho piju. Kromě toho, že mě jinak děsně bolí hlava, tak mi taky všechno padá z rukou, ale naprosto neskutečně. Prostě sem jinak úplně mimo :D Naštěstí i s tím malým podváděním vidím výsledky, jsem zvědavá, jestli to vydržím těch třináct dní a jestli se zvládnu vyhnout starému známému JOJO efektu.

    1. Mléčná Dieta Post author

      Ahojky Zuzko,

      jsi skvělá. Není nic lepšího než číst komentář někoho, kdo to vyzkoušel na vlastní kůži. Děkujeme i za tvou upřímnost – občasné podvádění :-)

      jsme zvědavi jak to u tebe vypadá? jestli pokračuješ? a jaké jsou nynější výsledky?

      Těšíme se na tvou odpověď.

  2. Myska

    Dobry den,chci se jen zeptat. Salam jako opravdu tvrdy salam nebo sunku?

  3. Marry Rose

    Dobrý den :) Jak je v jídelníčku to maso, tak je možné si ho osolit? A jesli jo tak kolik té soli?? Děkuji za odpověď

  4. Lenka

    Rozhodla jsem se jít do této diety :-) i když je to prý masakr a první tři dny jsou peklo, já to zvládnu!!! Mám totiž sen, vejít se znovu do svých XS bílých džín. A hlavně co jsem nastoupila do nové práce a střídá se mi ranní a odpolední tak jsem se začala přežírat pokaždé co jsem večer v deset přišla domu :-( pevně doufám, že tenhle režim mě naučí jíst po malých dávkách a pravidelně.

  5. zdenka

    Ja dietu drzela 13dni a dole 7,5kg a zadny jojo efekt to nema.Citila jsem se potom dobre.Vahu si drzim do tet jen nejim pecivo a omacky ;).

  6. Rope maker

    Ahoj, tak dnes začínám….od rána pouze mléko…:) držte mi palce ať to zvládnu. Mám 68kg a chci se dostat na 63…..

Comments are closed.