Mléčná dieta – 8 denní

Ukázka 8 denní mléčné diety – můžete docílit ztráty na váze 3-5 kilogramů!!!

Mléčná dieta - 8 denní

Vzhledem k tomu, že tato varianta je o 5 dní kratší než 13 denní mléčná dieta, doporučujeme dodržovat jídelníček svědomitě, protože jedině tak je možné vidět v tak krátkém časovém horizontu nějaké výsledky.

Jezte pětkrát denně každé tři hodiny. Dodržujte pitný režim, alespoň dva litry neslazených tekutin denně (čaj, čistá voda, neperlivá minerálka). Zdržujte se používání soli.

Tato mléčná dieta je velmi krátká, proto kávu nekonzumujte.

Používejte polotučné mléčné výrobky, které mají vyšší obsah živin v porovnání s nízkotučnými.

Ačkoliv se jedná „jenom o 8 dní“, budete prožívat nespočet chvil, ve kterých budete toužit byť jen ochutnat na kousek jazýčku svíčkovou, vepřo knedlo zelo nebo jen kousek čerstvého pečiva. Držte se!

Den 7:00 10:00 13:00 16:00 19:00
1. 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka
2. bílý jogurt 150 g tvarohu 150 g vařeného masa 250 g tvarohu 2 vejce a čaj
3. 100 g ovoce 100 g zeleniny 100 g salámu 250 ml mléka 150 g vařeného masa
4. bílý jogurt 250 ml mléka 100 g zeleniny 100 g zeleniny 100 g salámu a čaj
5. 100 g zeleniny a 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g ovoce 100 g zeleniny a 250 ml kysaného mléka
6. 100 g šunky 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml kysaného mléka
7. 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml mléka
8. 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce

Zelenina může být jak syrová tak i vařená; vybírejte dle chuti.

Tvaroh si můžete dochutit bylinkami, stévií nebo česnekem

Pokud budete mít velký hlad, je možné pít vývar z vařeného masa (nekonzumujte však smažená nebo pečená jídla).