Mléčná dieta – 16 denní

Ukázka 16 denní mléčné diety – můžete docílit ztráty na váze až 10 kilogramů!!!

Mléčná dieta 16 denní

Přestože tato varianta je nejdelší, bude stále nutné dodržovat instrukce, abyste dosáhli svého cíle.

Jezte v třech hodinových časových rozestupech, pětkrát za den. Když začnete ráno v 7 hod, tak budete končit večer, v 7 hod. Časové rozestupy je možné mírně upravit, podle vašich okolností.

Pijte pravidelně každý den nejméně dva litry neslazených tekutin (minerálka bez bublinek, čistá voda, čaj). Omezte používání soli. Kávu konzumujte jen v čase, kdy pijete mléko.

Mléko, jogurty a tvaroh by měly být polotučné z důvodu vyššího obsahu živin, ve srovnání s nízkotučnými výrobky.

Mléčná dieta trvá 16 dní a to je opravdu mnoho dní, kdy tělo přijímá potravu s vysokým obsahem bílkovin, ale je ochuzeno o vitamíny, minerály a tuky. To má za následek úbytek svalové hmoty a také velký nápor na lidský organizmus. Z těchto důvodu se 16 denní mléčná dieta nedoporučuje dodržovat. Prosím berte proto tyto informace výhradně jako informativního charakteru.

Den 7:00 10:00 13:00 16:00 19:00
1. 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka
2. bílý jogurt 150 g tvarohu 150 g vařeného masa 250 g tvarohu 2 vejce a čaj
3. 100 g ovoce 100 g zeleniny 100 g salámu 250 ml mléka 150 g vařeného masa
4. bílý jogurt 250 ml mléka 100 g zeleniny 100 g zeleniny 100 g salámu a čaj
5. 100 g zeleniny a 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g ovoce 100 g zeleniny a 250 ml kysaného mléka
6. 100 g šunky 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml kysaného mléka
7. 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml mléka
8. 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce
9. 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka 250 ml mléka
10. bílý jogurt 150 g tvarohu 150 g vařeného masa 250 g tvarohu 2 vejce a čaj
11. 100 g ovoce 100 g zeleniny 100 g salámu 250 ml mléka 150 g vařeného masa
12. bílý jogurt 250 ml mléka 100 g zeleniny 100 g zeleniny 100 g salámu a čaj
13. 100 g zeleniny a 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g ovoce 100 g zeleniny a 250 ml kysaného mléka
14. 100 g šunky 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml kysaného mléka
15. 2 vejce 100 g ovoce 100 g tvarohu 100 g vařeného masa 250 ml mléka
16. 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce 200 g zeleniny 200 g ovoce

Zelenina může být jak syrová tak i vařená; vybírejte dle chuti.

Tvaroh si můžete dochutit bylinkami, stévií nebo česnekem

Pokud budete mít velký hlad, je možné pít vývar z vařeného masa (nekonzumujte však smažená nebo pečená jídla).